works of parviz tanavoli
نخستين بار در سال ۱۳۴۳ و در سكوت و خاموشی آتليه «زال زر» (آتليه برنز) واقع درمنطقه ضرابخانه تهران بود كه «هيچ» به سراغ پرويز تناولی آمد. نخستين ظهور «هيچ» با پلاستيك زرد و در قطعهای متشكل از مواد گوناگون بود كه تناولی به سال ۱۳۴۴در گالری برگز تهران (در خيابان ويلا) عرضه كرده بود."هیچ" در واقع اعتراض تناولی (Borghese) به دو جريان عمده مسلط بر صحنه هنری آن روز ايران بود: يكی آثاری «كه هر روز پديده هنری تازهای را كه از غرب آمده بود» جار میزدند و اشرافی كه با افتخار كالاهای دست دوم آنها را میخريدند و ديگری تقدس بخشيدن به خط و خطاطی كه در آثار شماری از نقاشان مكتب سقاخانه ديده میشد